پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112250
رويانيان به کي‌روش و کريمي چه گفت؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1000

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان به منظور حمايت از تيم ملي در آستانه بازي حساس برابر کره جنوبي در تمرين صبح امروز ملي پوشان در ورزشگاه آزادي حضور يافت.

کي‌روش سرمربي تيم ملي به محض حضور رويانيان به سمت مدير عامل پرسپوليس رفت و او را در آغوش گرفت. کي‌روش نيز ضمن استقبال از حضور رويانيان خواستار حمايت همه جانبه هواداران پرسپوليس در آستانه بازي با کره جنوبي شد.

محمد رويانيان به کي‌روش تاکيد کرد باشگاه پرسپوليس و هوادارانش در بازي با کره جنوبي با تمام وجود در کنار تيم ملي خواهند بود و براي حمايت از تيم ملي از هيچ کوششي دريغ نخواهند کرد.

رويانيان با خنده به کي‌روش گفت: اگر کمک بخواهيد حاضرم در زمين هم به شما کمک کنم. کي‌روش هم در پاسخ گفت: شما و آقاي کفاشيان با توجه به قد و قامتي که داريد مي توانيد مدافع مياني بسيار خوبي براي تيم ملي باشيد، به ويژه که شکم هم نداريد و براي اين پست مي توانيد موثر واقع شويد.

کي‌روش صحبت هاي ديگري هم با رويانيان داشت و پس از آن مدير عامل پرسپوليس از سرمربي تيم ملي خواست که به امور تمريني تيم رسيدگي کند و از ابراز لطف کي‌روش تشکر کرد.

در اين تمرين بازيکنان تيم ملي و حتي ملي پوشاني که در پرسپوليس حضور ندارند به سمت رويانيان آمده و گفت و گوي گرمي با مدير عامل پرسپوليس داشتند.

در اين ميان ديده بوسي گرم علي کريمي و رويانيان توجه همه را به خود جلب کرده بود. کريمي به سمت رويانيان آمد و مديرعامل پرسپوليس را به گرمي در آغوش گرفت.

گفت و گو عاطفي و گرم رويانيان و کريمي به گونه اي بود که اندک خبرنگاران حاضر در تمرين سعي مي کردند از جزئيات آن مطلع شوند.

رويانيان به کريمي گفت: روحيه ات را حفظ کن و به مسائلي که اخيرا به وجود آمده زياد فکر نکن. شما يکي از وزنه‌هاي تيم ملي هستي و ما انتظار داريم يکي از بهترين بازي‌هايت را برابر کره جنوبي نشان بدهي. در مورد پرسپوليس هم بايد بگويم اين تيم خانه شماست. به خويشتنداري­ات ادامه بده و من نيز تلاش مي کنم تا اين مشکل حل شود.

مديرعامل پرسپوليس به کريمي گفت: بايد کاري کنيم تا حرمت‌ها حفظ شود و رابطه مربي و بازيکن مثل رابطه پدر و فرزندي باشد. کريمي نيز در پاسخ گفت: ممنونم که به تمرين تيم ملي آمديد و باعث دلگرمي ملي پوشان شديد.

رويانيان در پايان اين تمرين با تک تک بازيکنان ملي پوش دقايقي صحبت کرد و سعي مي کرد حضورش باعث نشاط و شادابي در اردوي تيم ملي شود.

محمود سالارکيا رييس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس رويانيان را در اين تمرين همراهي مي کرد.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html